Trouw Nutrition, Türkiye pazarının stratejik önemini artırmayı hedefliyor
Trouw Nutrition, “Geleceği Besleme” misyonuyla dünya genelinde 105 ülkede sağlıklı çiftlik hayvanlarının yetiştirilmesine yönelik çalışmalarını sürdürmeye devam ediyor. Şirketin Avrupa ve Orta Asya İş Birimi’nin yeni Genel Müdürü Pieter Bastiaanssen, Konya’daki fabrikayı ziyaret ederek Türkiye’ye olan güvenlerini bir kez daha vurguladı ve yeni proje planlarının ipuçları verdi.
Trouw Nutrition’da 14 yıldır görev yapan Pieter Bastiaanssen, Konya’daki yeni fabrikanın mevcut durumunu değerlendirdiklerini ve yatırım fırsatlarını keşfetme fırsatı bulduklarını belirtirken: “Trouw Nutrition olarak, Nutreco’nun desteğiyle sunduğumuz çözüm ve hizmetler doğrultusunda Türkiye’deki yatırım projelerini hızlandırmaya kararlıyız,” şeklinde konuştu.
Trouw Nutrition Türkiye Ülke Müdürü Gonca Altıntaş, Bastiaanssen’in liderlik ettiği ekibe duyduğu güveni ifade ederek: “Pieter Bastiaanssen, şirketimizde 14 yıldır farklı pozisyonlarda başarılı bir şekilde çalıştı. Optimizasyon odaklı süreç yönetimi ve insan gelişimi yaklaşımıyla müşteri hizmetlerinde önemli bir başarı elde etti. Özellikle Türkiye’nin de dahil olduğu Avrupa ve Orta Asya bölgelerine hâkim olan Bastiaanssen, Orta Doğu ve Afrika bölgelerinden sorumlu olmasının ardından yeni görevine kısa bir süre önce başlamasına rağmen şirketimize hızlı bir şekilde katkı sağladı,” dedi.
Pieter Bastiaanssen ise ziyaret sonrası yaptığı açıklamada, Türkiye pazarının küresel stratejilerinde önemli bir rol oynadığını vurguladı ve “Konya’daki yeni fabrikayı ziyaret ederek mevcut koşulları detaylı bir şekilde değerlendirdik. Bu değerlendirmeler sonucunda Türkiye’de yapılacak yatırımları desteklediğimi belirttim. Bu doğrultuda fizibilite çalışmalarımıza devam ederken, projelerimizle Türkiye’nin küresel pazardaki stratejik önemini daha da pekiştireceğiz,” açıklamsında bulundu.