Onur Hipermarketleri’ne Yeni Marka
Genelde yüksek metrekare ortalamasında mağazalar açan Onur Hipermarketleri, daha düşük metrekareler için Onurum markasını kullanacak
Onur Hipermarketleri, özellikle İstanbul’un batı bölümünde, ağırlıklı olarak gelir ortalamasının belli seviyenin üstünde olduğu site ve uydukentlerde, 1000 metrekare ve üzeri mağazalar açan bir stratejide büyüyor. Mağazaların dizayn ve atmosferi de bu stratejiye uygun şekillendiriliyor.
İstanbul’un kendine özgü şartlarında her zaman bu kadar büyük metrekareli yer bulunmuyor oluşu Onur Hipermarketleri’ni yeni bir marka yaratmaya sevk etti. Bu çerçevede tüketiciyle tanıştırılan Onurum’un ilk mağazası Bahçeşehir Spradon Evleri’nde geçtiğimiz cuma günü açıldı. Mağazanın satış alanı 550 metrekare. Sadece 1600 konutluk siteye özel hizmet veren mağaza sonrasında Onur Hipermarketleri’nin toplam şube sayısı da 20’ye yükseldi. Onur Hipermarketleri bundan sonraki yatırımlarında 500 civarı metrekareye sahip mağazalarında bu markayı kullanacak.